Zelf Google Ads opzetten en beheren

Waarom slimme campagnes je dom houden

Wist jij dat het rendement op Google Ads gemiddeld wel drie tot 4 keer zo hoog is als op bij advertenties via bijvoorbeeld social media. Nou heeft Google Ads voor beginnende adverteerders ook nog een slimme modus, waarmee adverteren op Google Ads super simpel wordt. Win-win…of toch niet.

Het gebruik van slimme campagnes is weliswaar een stuk eenvoudiger dan andere campagnetypen in de expertmodus, slimme campagnes bieden ook veel minder ruimte voor optimalisatie en opschalen. In de slimme modus blijf je hierdoor altijd maar een beetje aanmodderen, als je al het geluk hebt dat de campagnes überhaupt iets opleveren…

Als je wel zelf rendabele campagnes wilt maken en beheren in Google Ads en op deze manier op een winstgevende manier groeien, dan zul je je in Google Ads moeten gaan verdiepen. Wil jij leren hoe je een Google Ads account opzet en inricht in de expertmodus en op die manier een rendabel account gaan beheren. Volg dan eenvoudig een online training.

Wij bieden een zeer complete training voor elke ondernemer voor een zeer voordelig tarief. We vinden het namelijk belangrijk dat deze kennis ook toegankelijk is voor ondernemers die even niet in de gelegenheid zijn om een bureau in te huren die de campagnes voor hen opzet en beheerd. Dus investeer in jouw kennis van Google Ads en geef jouw bedrijf een boost met Google Ads.

Google Ads Starter

Je leert in deze cursus hoe Google Ads werkt, hoe je een Google Ads account opzet en inricht met de eerste zoekmachine campagnes. Aan het eind van de cursus kun je nieuwe campagnes opzetten, doormeten wat het effect is van de campagnes en bijsturen op basis van resultaten.

Slechts €34

4.5/5

Google Ads for e-Commerce

Deze training is speciaal ontwikkeld voor e-commerce beheerders. Je leert Je leert hierbij ook hoe je binnen een Google Ads account een product feed maakt, een Google Merchant account opzet en koppelt en shopping campagnes opzet en managed.

Slechts €42

4.7/5

Google Ads Starter

De Google Ads Starter Training bestaat uit vijf modules waarin je stap voor stap een nieuw Google Ads account aanmaakt en de eerste campagnes gaat bouwen en live zetten.

Module 1 is een inleiding in Google Ads. Je leert hier de basis princiepen van Google Ads en hoe je deze inzet om jouw campagne doelen te bereiken.

Module 2 zal jou stap voor stap leren hoe je jouw campagnedoelstellingen vertaald in de juiste campagnestructuur. 

Module 3 is de kick-off van jouw eigen Google Ads account. Stap voor stap ga je in deze module een account aanmaken en de eerste campagne bouwen. Je leert hoe je het account instelt en koppelt de gegevens van je website.

Module 4 neemt je mee in een belangrijk onderdeel van het beheer van een Google Ads campagne, namelijk adcopy testing. Je leert alles wat je moet weten om een goede adcopy test te draaien, essentieel voor de kostenbeheersing van je account.

Module 5 begeleid je in het bouwen van de rest van jouw campagnestructuur. Hierin komen de verschillende campagnetypen en hoe je deze stap voor stap creëert in Google Ads aan bod.

We raden je aan om één module per week te doorlopen, maar je kunt natuurlijk sneller gaan. Zodra je start met de training zijn alle modules zes weken beschikbaar. Lukt het om wat voor een reden ook even niet om de modules te voltooien binnen zes weken, laat het ons even weten en we kijken samen naar een oplossing.

Google Ads for e-Commerce

Deze training is speciaal ontwikkeld voor e-commerce beheerders. De training bestaat uit acht modules waarin je stap voor stap een volledig Google Ads account gaat opzetten inclusief shopping campagnes voor je producten.

Module 1 is een inleiding in Google Ads. Je leert hier de basis principelen van Google Ads en hoe je deze inzet om jouw campagne doelen te bereiken.

Module 2 zal jou stap voor stap leren hoe je jouw campagnedoelstellingen vertaald in de juiste campagnestructuur. 

Module 3 is de kick-off van jouw eigen Google Ads account. Stap voor stap ga je in deze module een account aanmaken en de eerste campagne bouwen. Je leert hoe je het account instelt en koppelt de gegevens van je website.

Module 4 neemt je mee in een belangrijk onderdeel van het beheer van een Google Ads campagne, namelijk adcopy testing. Je leert alles wat je moet weten om een goede adcopy test te draaien, essentieel voor de kostenbeheersing van je account.

Module 5 begeleid je in het bouwen van de rest van jouw campagnestructuur. Hierin komen de verschillende campagnetypen en hoe je deze stap voor stap creëert in Google Ads aan bod.

Module 6 legt je precies uit hoe je eenvoudig een product feed kunt maken. We hebben onder andere alvast een template voor je klaarstaan die je kunt invullen met de gegevens van jouw producten.

Module 7 staat in het teken van het Google Merchant Center. We leggen uit wat het is, waarom je het nodig hebt en hoe je een account aanmaakt voor jouw webshop.

Module 8 is de kers op de taart. Wij maken je hierin deelgenoot van een bewezen superieure shoppingstrategie en nemen je stap voor stap mee in het opzetten van shopping campagnes volgens deze strategie.

We raden je aan om één module per week te doorlopen, maar je kunt natuurlijk sneller gaan. Zodra je start met de training zijn alle modules negen weken beschikbaar. Lukt het om wat voor een reden ook even niet om de modules te voltooien binnen negen weken, laat het ons even weten en we kijken samen naar een oplossing.