Masters of Marketing
ondersteuning voor jouw marketeer
WAT jouw marketeer KRIJGT:
- Strategische ondersteuning
- Co-working
- Opleiding
- Competentieontwikkeling
WAT Jouw marketeer ERUIT HAALT:
- Goede aansturing
- Samenwerking, synergoe en een leuke werkomgeving!
- Kennis
- Kunde
Je hebt slechts één of enkele online marketeers in dienst. En bij de meesten is de agenda vol. Uit onderzoek blijkt zelfs dat bij 53% van de online marketeers de agenda te vol zit. Slechts 16% houdt tijd over onverwachte taken op te pakken of te investeren in het up-to-date houden van zijn kennis en vaardigheden. Als leidinggevende beschik jij zelf ook niet over de specialistische kennis, ervaring en/of tijd om jouw marketeers verder te helpen wanneer ze vastlopen of twijfelen.
Wat dus van absolute meerwaarde is, is dat jouw marketeers vast toegang krijgen tot iemand die hun uitdagingen kent én ze de juiste weg wijst. Door jouw marketeer(s) elke week een vast moment te geven om vragen te stellen informatie te verkrijgen besparen ze tijd en werken ze efficiënter. Dat is uiteindelijk ook goed voor hun agenda’s en de prestaties die ze leveren. Je hebt dus minimaal één online marketeer in dienst en je herkent je in het volgende:
- Jouw online marketeer heeft het altijd druk
- Hij of zij worstelt met het up-to-date houden van zijn kennis naast alle andere taken
- Er is behoefte binnen jouw marketingteam om te sparren met een autoriteit
- Door de overvolle agenda’s komt men moeilijk toe aan de eigen ontwikkeling: de opdracht heeft altijd voorrang
- Online marketingbureaus hebben een hoger kennisniveau, daar wil je van profiteren zonder direct veel taken extern te laten uitvoeren
- Je wil jouw online marketeer aan je binden: hij wil namelijk ook relevant blijven
- Je weet: jouw online marketeer heeft slechts een klein zetje in de goede richting nodig en wil hem dat draag bieden
Je weet dat jouw professional van hogere waarde kan zijn en blijven, maar de huidige situatie faciliteert dit onvoldoende. Je weet dat jij als werkgever meer zou kunnen bieden. Zeker als je wel toegang zou bieden tot die sparringpartner.
Op dit moment komt jouw marketeer helemaal niet toe aan zelfontwikkeling of compenseert hij het gemis aan vakgenoten door te veel tijd te besteden aan het ‘researchen’ van allerlei uitdagingen. Hij leest veel blogs, volgt (gratis) webinars, leest boeken, etc.… Misschien heeft hij zelfs al om een onlinecursus gevraagd bij je.
Deze oplossingen kosten je vooral veel tijd en geld. En het levert lang niet altijd direct iets op. Immers, zijn specifieke behoeften en/of vragen komen vaak niet precies aan bod, als ze überhaupt al goed beantwoord worden. Daarbij vergt de nieuwe kennis die hij opdoet nog steeds iemand om dit mee te bespreken. Zijn situatie is uniek. Een algemene cursus of gratis blog zijn op z’n best dus suboptimaal. Wat jouw organisatie nodig heeft zijn de voordelen van een online marketingbureau, namelijk een heleboel ervaren vakspecialisten bij elkaar, terwijl je wel zelf je online marketing uitvoert.
De oplossing: Masters of Marketing
Masters of Marketing biedt ambitieuze performance marketeers een omgeving waarin ze zichzelf blijven ontwikkelen en zo de beste in hun veld worden en blijven. En dat op een agenda-vriendelijke manier. Door online marketeers wekelijks de voor hun relevante ontwikkelingen aan te reiken en hun vragen concreet te beantwoorden blijven hun kennis en vaardigheden op een hoog niveau.
Het mooie hieraan is dat dit slechts een vaste en kleine tijdsinvestering vergt van jouw professional. De opdrachtgever en/of werkgever heeft er dus geen nadeel van. Integendeel zelfs, jouw ambitieuze digital marketeers zullen efficiënter en effectiever voor je werken. Bedrijven die deelnemen aan de Masters of Marketing profiteren van de volgende voordelen:
- Jouw marketeer ontwikkelt zich doordat deze onder begeleiding van ervaren experts staat
- Jouw marketeer werkt efficiënter omdat hij niet meer alles zelf hoeft uit te zoeken en slimme dingen leert van vakgenoten
- Jouw marketeer ontwikkelt betere ideeën die zijn verrijkt met de feedback van andere experts
- Jouw marketeer start innovatievere projecten met het volste vertrouwen
- Jouw marketeer groeit sneller en is daardoor eerder klaar om extra verantwoordelijkheden op zich te nemen
- Jouw marketeer behoudt trost en fun in zijn werk omdat hij pioniert
Praktische informatie
De afgelopen jaren is duidelijk geworden dat er veel meer online mogelijk is dan we dachten. Tegelijk zien we dat er ook belangrijke skills zijn die je niet via een scherm kunt overdragen. Juist op het gebied van innovatie en ontwikkeling van nieuwe vaardigheden is fysieke nabijheid van experts niet te vervangen. Om die reden combineren we digitale en fysieke ondersteuning bij de Masters of Marketing
Face to face
(t.w.v. €5999 p.j.)
lees meer>>
Face to face
- 2 dagen per maand co-working
- Begeleiding op ontwikkeling van skills
- Een senior marketeer on site
- Gezamelijke brainstormsessies
- Werken en leren naast een expert
Live online
(t.w.v. €2249 p.j.)
lees meer>>
Live online
- Nieuwe ontwikkelingen in de markt
- Uitdagingen die jij tegenkomt
- Best practices
- Uitdagingen van vakgenoten
On-demand
(t.w.v. €997 p.j.)
lees meer>>
On-demand
- Beste practices
- Templates
- Online community
Investering
Wanneer jouw online marketeer deelneemt aan Masters of Marketing is het resultaat enorm. Hij werkt efficiënter, behaalt betere resultaten en heeft meer plezier in zijn werk. Zijn ontwikkeling als professional wordt versneld en dus profiteert jouw organisatie daar ook van. Bovendien wordt jouw medewerker onderdeel van een netwerk van ambitieuze performance marketeers. Dat betekent dat hij nooit meer een sparringpartner hoeft te missen en nooit meer vertraging oploopt wegens een kennisachterstand of onzekerheid.
De investering voor het Masters of Marketing lidmaatschap is €397,- excl. BTW per maand.
LET OP: Het lidmaatschap is voor minimaal 6 maanden en is tussentijds niet opzegbaar. Na 6 maanden wordt het lidmaatschap automatisch per maand verlengd en is het lidmaatschap per kalendermaand opzegbaar.