Gratis quick scan van jouw advertentie account

Ben je op de juiste momenten zichtbaar. Kunnen er kosten bespaard worden? Mis je kansen om klanten te bereiken? Draagt het account optimaal bij aan jouw doelstellingen? We checken het Google Ads account op 40 best practices: de hygiëne. Daarnaast analyseren we of het huidige management optimaal bijdraagt aan het behalen van jouw doelen.

We bespreken de highlights van onze analyse samen tijdens een persoonlijk gesprek. Vraag onze Quick Scan vandaag nog aan.

Vraag een gratis Quick Scan aan

Vertel ons hoe we je kunnen bereiken.

Testimonials

5/5
"Ik ben erg over BlindExpertise te spreken! Je merkt dat er veel kennis en ervaring aanwezig is. Ik zou hen dan ook zeker aanraden. Ze bespreken vooraf de mogelijkheden en overleggen tussentijds alles van A tot Z . En of je nu een klein budget of een groot budget hebt , je weet dat je budget goed besteed wordt door BlindExpertise. Door de ervaring en kennis hebben ze handige tools en tips&tricks om er het maximale uit te halen. Dus kortom super tevreden!"
Dave
Webshop eigenaar
5/5
“Door de Corona-crisis moest ik noodgedwongen mijn werk neerleggen. Ik ging in gesprek met Rowan om andere mogelijkheden te onderzoeken om mijn doelgroepen te bereiken in deze tijd. Online werken leek mij eigenlijk geen optie, wel zichtbaar blijven en aan marketing werken. Gek genoeg zetten de scherpe en open vragen die Rowan stelde mij toch aan het denken... Hoewel het online werken mijn hands-on werk niet vervangen kan, ben ik erg dankbaar dat Rowan mij heeft geholpen in ‘the picture’ te blijven. Door haar nieuwsgierige, open en doortastende vragen durfde ik nieuwe wegen in te slaan en kan ik toch blijven werken.”
Judith
Zelfstandige ABM practitioner
5/5
"Ben je op zoek naar "zekerheidje" in de keuze van een medewerker/externe adviseur? Dan moet je Rowan hebben want dan ben je verzekerd van inhoudelijke kennis en een glimlach. Ze houdt zich aan haar afspraken, is inhoudelijke sterk en houdt altijd haar kennis (zelfstandig) op peil. Daarnaast kan ik geen meeting herinneren waarin we een keer niet gelachen hebben. Wat wil je nog meer?"
Mark
CMO e-commerce platform